begravningen

gick upp nio imorse, fixade frulle till mina syskon sen kom vi och blev hämtade
och åkte till ainas begravning. Herregud vad jag grät asså, mådde skit.
Men begravningen var jättefin, sjöng lite, hörde prästen prata, sen gick vi fram
till kistan sa hejdå och la rosor på. Sen skulle vi gå och fika, gick lite bakom med
pappa, saknat han så vi gick och pratade lite. Världens bästa pappa.
Vila i frid aina, vi alla älskar dig.

Har inga bilder från begravningen, kändes liksom inte läge att fota.

Men här är iallafall några bilder från helgen, lite opassande att lägga in i det här inlägget men aa..

jag, skitsnygg.. Sohmia, nån.. kommer inte ens ihåg namnet. Kallade
han för min bartender iallafall. Och johanna haha

lite av johanna haha, bartender, sohmia och jag.


ja o rebecciiis

sohmia, johanna, rebecca, akram o abbe. Jag tog bilden hihihihi bästa bilden liksom..

HAHAHAHA johanna askort...

sötisar

helt..

hahaha vilken kyss alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se