äckel som ens rör en brud.

FYFAN... igår natt asså helt jävla sjukt,, madde, elin, rebecca, jag och johanna
va här hemma hos mig, hade tråkigt. En killkompis kom hit med två av sina killpolare,
sååååååååå otrevliga, bad dom att gå härifrån. Den ena fittan, slänger två glas
sprit i mina ögon, trycker in ett glas som en box i mitt öga, puttar in mig i en vägg,
o kastar cigg på mig. asså hade inte en chans han va typ fem gånger större än mig.
ALLA får stress, o kasta ut han. Så äcklig människa, riktigt äckel, mina småsyskon va hemma
liksom, dom bara grät.

Riktiga idioter som jiddrar sådär när dom itne ens e på sin hemmaplan.
Ja ringer typ mamma, virre, jimmy o hit o dit, till slut e vi asmånga
som hittar dom där snubbarna. De va inte kul asså. Till slut löpte dom in i en jävla
taxi o snuten kom, så fick göra en anmälan , hoppas dom åker dit asså, jävla
äckel..

Sen kom vi hem till slut, mamma o syskonen la sig, rebecca decka i soffan,
johanna somna i sängen. Ja o jimmy satt uppe o drack till halv åtta på morgonen
helt borta.. Men hade så ont asså. o va så stressad, så grova bråk..
sen decka vi båda två iallafall haha.

O idaaag fick han bjuda på pizza till allihopa haha, sen har jag glitter i hela hårbotten,
haft vattenkrig.. helt stört..
Nuuuuuu e ja typ den enda som e vaken iallafall, mamma ligger i sängen med saga,
johanna ligger i min säng i rummet, jimmy ligger i soffan helt död o jaaaaaag sitter here =)


så jävla snygg man e just nu haha, blåmärken överallt också (y)

härs imorgon, puss o kraaaaaaaaaam o lita inte på nåååååååån =)


Kommentarer
Postat av: Isabella szerafia

Men shiiiiiiiiit. Jävla tattare som går på en tjej..

Hoppas du mår bättre snart. <3

2011-08-23 @ 14:45:41
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se