weyweywyeywey

gydmörgööön.
E helt slut fan hehehe.
Somnade skit tidigt igår sen vaknade jag o smsa lite
sen somna ja om igen haha.
Men e pigg idag faktiskt, vaknade kl 6 av mig själv, sov 30 min till
o ska bara sminka mig snabbt nu sen klar. Problemet e att ja inte har
mina nycklar hahaha inte hittat dom på aslänge men va ska man göra..
Måste egentligen Verkligen ha dom, eftersom de nycklar t mitt skåp med ombyte
till målarkläderna, sen min verktygslåda, till omklädningsrummet och min
låda där man får papper o shit. Så yeyeeeeeeee...

En bild på mig o patric, helt random sådära ni vet hehe.
Peaaaaaaaaaaace, ha en good day in school, för er som inte börja igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se