igåår.

förlåt för keff uppdatering hehe..
men har verkligen haft fullt upp. En kompis fixade dricka i sista minuten haha
sen igår så käkade jag o mamma o massa andra hemma hos patric , elin va där så.
första gången jag åt lamm haha, de va fett gott faktiskt.
Sen mötte vi nathalie, rebecca och melina o åkte till farsta, de va typ 19 års fest
o de va heeeeeeeeeelt packat med folk.. de va typ två vånings lägenhet eller va man ska
säga :p Fett chill när man stog på balkongen nio våningar upp haha. Aja sen drog nattis
o rebecca o tog mina nycklar o åkte med sina kompisar hem till mig, jag elin o melina
stannade kvar till typ 2 eller nåt. Va heeelt.. Men de va så galet kul.
Dansade, garva. Plus de va skitbra musik :)

Sen när vi kom hem va de fett mkt människor hos mig haha..
Så det blev knas blablabla, fick dra därifrån, så jag o elin
gick hem till henne, käkade lite food, dog av garv av vissa bilder
o sms haha. Sen så somnade vi. Vi sov till typ fyra..

Hahahahhaha fett snygg..

fett snygga..

heeeeeeeeeeeelt hemsk ... men fuk it :D

ja o melina haha


Hemma hos elin, fin tattooo :) inte för att man ser så jätte mkt men men.

hahah helt bleeeeeeeek...

O blev nyss taggad i dom här på facebook. Så fail, lyckas alltid ramla o fastna typ ..


Fick hjälp av min baby rebecca. Haha.


Ska käka middag nu, höres later0000!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se