Mitt år - 2010.

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Helt okej, upp och ner gångar haha.
Bättre än förra året? – Svårt att svara på, båda va väl ungefär likadana.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – När vi ramlade med mopederna o ja bröt fingret haha, tjatade till mig världens finaste hund tyson m.m
Har du flyttat under år 2010? – Nja, varannan vecka hos pappa typ :)
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Yes sir!
I så fall vilken? – Just the way you are och love the way you lie
Har du kysst en främling? – Nej haha

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Sina upp och nergångar, bråk, skratt, tårar, kärlek. Typ som de ska va. Haha.
Har du varit kär? -Ja, är det nu också. 
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Självklart
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Jaa =)
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Haha nej

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej
Har någon i din släkt avlidit? – Nej, som tur är
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Jag kommer inte ihåg det isåfall
Varit i slagsmål? – Skämtslagsmål isåfall haha

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - Ja
I så fall vad? – Hehe
Har du skämt ut dig? – Haha jaaaaaaaaaaaaaaaaa ...
Har du ljugit för en vän? – Vet inte, inte vad jag kommer på
Har du varit ute en hel natt? – Ja haha
Har du blivit tagen av polisen? – Japp
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Haha jaa
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Nej aldrig :).. Haha jo.


SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – Fredrik
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Nej inte vad jag kommer på.
Hatar du någon på din skola? - Nää haha
Har du gjort något framsteg? - I skolan aa, men de gick lite neråt igen innan jullovet.
Haft alla rätt på ett prov? – Inte det här året, hahaha..

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Jaa :) 
Har du förlorat en vän? – Inte vad jag kommer på
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nää inte vad jag kommer på där heller haha
Har du ljugit för en bästavän? – Nej
Har du haft en relation med en vän? – Han va ju en vän först iallafall haha.




Gjort navelpiercing höhö

Gjort tatuering på ryggen

Gjort tatuering på benet

Fått en ny dator :D

Tagit massa nördiga webbilder haha.

Fått kattungar haha

Sett min finaste bebis växa upp :D

färgat håret ett par tusen gånger :) ..

Ramlat med moppen, hahahahahahaha. Schhh schhh.

Husse tog körkort så åkte bil med han hehehehe. Råkade tyvärr
fucka hans vindruta första gången men men .. ja e sån där. Fett klantig.

Blev helt GALET besatt i det här spelet på min iphone.

Nicke va me i aftonbladet o dom skrev spindelmannen. Mobbar fortfarande han för det hahaha.

Tappade min iphone i toaletten.. Grät faktiskt, på riktigt. Hahaha,saknar dig :(..



Fastnade så grovt för den här låten. Den är fortfarande bäst. Så djup.


Det har hänt så mycket mer som jag skulle vilja skriva om, kanske får det nångång haha.

Så allt som allt, 2010 var helt okej, minnen för livet, så grovt mycket drama,
men ändå så kan man få så jävla mycket kärlek, och ge.
Otur har jag typ alltid, nångång kanske det vänder haha.
Hoppas alla hade ett bra 2010, massssa kärlek, Mickaela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se