stress

hola, shit skulle vakna elva idag men de gick åt helvete hehe.
Vaknade tre istället.. Så skyndade mig in i duschen o klädde på mig
sen sprang till mamma o hämtade tyson sen åkte vi och hämtade hennes
nycklar som hon hade tappat, Fyfan är så hungriiiiiiiiiiiig, ska snart
äta haha, sen softa framför en film elller nåt eller bara läsa typ.
Fixat värsta grejen vid min säng med lampa o grejer, fett mysigt hahah.


skiiiitful hahahaha, men hade på mig en röd body o jeans bara iaf.
O mina new goldie örhängen hehe, älskar dom.
Aja, peace!


Kommentarer
Postat av: stallet.se lover

hej! väldigt bra inlägg men jag har ett namn you bitch!!!!!!!!!! ELIN FOR FUCK SAKE :) hihi puss påreejjj

2011-01-10 @ 19:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se