krossat glas

E seriöst heeeelt off.
På engelska lektionen så somnade jag, vi kolla på nån brittisk serie typ
sen aa.. hehe.
Sen råkade jag krossa en glasruta också, hahaha visste ej va ja skulle göra,
skämdes som fan o bara stog helt still. Ja e FETT keff i pinsamma situationer
, och alltid e det typ jag som skapar dom.. så KLANTIG. Råkade slå min hammare
i glaset.... Men men, fick skära ut nytt glas o göra om mitt fönster bara haha.

Aja, fick allting klart idag så de skönt, fick lite beröm sådär hihihihih.


Skitful min på sista bilden men pallar ej bry mig.
Helt inlindad i luva o halsduk o fet hoodie haha.

En friend ska komma o help me med matten nu, har prov imorgon :(
Peaceee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se