:):):):):):):):):

Haha.. Vilken natt alltså, allvarligt..
Jag, Rebecca, Nattis, Elin och Mikaela
drog till sumpan för de skulle va ' fest '
istället va de några snubbar där typ. De va helt okej, bra musik och sådär,
ville egentligen dra när mikaela o elin drog men elin blev fett sur på mig hahaha.
Sen blev de fett mycket drama o ja försökte lösa allt, ängel som man e hehehehe.
Men aja, drog därifrån vid typ fyra eller något för vi missa sista tåget -.- Förlåt men dom
blev riktiga skabbmänniskor, mådde typ dåligt av dom haha.
Sen iallafall åkte ja o rebecca till vårby o softa hos hennes kompisar,
ja somnade direkt i soffan. Kollade på tv i typ fem minuter sen somna jag.
Dom tänkte lägga sådär täcke över mig för att dom trodde ja frös hahaha.
Vaknade på morgonen o hade legat på en sån där prydnadskudde med streck på sig,
så såg ut som ja hade ärr i hela mitt ansikte när ja vakna hahahahahaha
' scar, va skar han sig? '
Iallafall, när ja o rebecca kom hem gick vi till oden, åt kebab tills vi mådde
fett illa, sen gick jag hem och somnade och sov till typ halv sju hehe..
Jag har tyvärr inga bilder, men men :)
Ska softa lite sen hitta på nåt, peaceeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se