Wiiiiiiiiiiiiiiiiii !

Shuuu :) Ska lägga ner lite food o juice and shit
i en väska sen kommer rebecca och sen beger vi oss mot daddi :D
Pratade nyss med han. Skönt att han kommer bo rätt så nära, först
så skulle de va långt ifrån men nu e de bara o ta en buss ett tag :)
Skönt, :D
O eftersom ja e keff o glömt bort den där ' 30 dagar om mig ' skiten
så lägger jag in nummer 12 - I min väska.


Mobil, två nödvändiga kort med nummer på, lite money, oftast småkronor
eller en 20a, läppstift, concealer, läppglans, nycklar, usbminne, hårspännen,
tändare och cigg. PLUS alltid busskortet, mamma hade lånat det nu bara så haha.
Men det här ligger i mina jackfickor, använder typ bara väskan om jag ska ta
med mig kläder o filmer eller sånt, eftersom det är en stor adidasväska haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se