Möte möte möte sov sov sov

råkat vända på nitt dygn helt asså haha..
Sov verkligen ingenting inatt, sen när klockan va fyra ja ba skitsamma
ska ändå upp tidigt.. Så låg o kolla på tsatsiki 1 & 2 hahaha o scrubs sen den där
nya gulliver's resor med jack black, tung va den :D

Anywaaay. Va på möte idag i skolan, hur som helst, har inte varit där
på ett bra tag.. Men vi diskuterade lite saker, om en kurs som heter
kompassen, typ fyra veckor, sen snacka vi om folkhögskola och sådant.
Men jag får se! Min lärare ba ' Jag tycker att det är lite synd att du inte
har varit här o måste fundera, för du har verkligen handlag till och bli
en riktigt bra målare, och det vet du. '
Hahaha va stoooolt ja blev..
Sen gick ja o mamma upp till centrum hiihihihihi fick lite saker. Blev överlycklig
sådära :D

Men mer om det sen. Imorgon ska jag åka härifråååååååån btw! I en vecka.
Fett skönt haha.

Hahaha älskar att mina vänner tror på mig ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se