Lista when u have tråkigt haha

Min lillebror sitter o pratar om en lärare i hans skola som e gay,
det roliga e är att när ja gick i nian va han också min lärare,
haha men visste inte det. Men de va ju kul ;D

Tar en lista från nattis blogg.. Har tråkigt.

1. Finns de någon av de motsatta könet du gillar mer än vän? Inte för tillfället typ :)
3. Vilken färg har din mobil? Just nu har jag en svart samsung, för min svarta iphone e frtf på lagning..
4. Gillar du att läsa? Yes faktiskt:D
5. Har du något husdjur? Yes, en hund hos mamma och en hos pappa.
6. Äger du ett par rosa string? Ja, några stycken
7. Har du någon hemlig dröm? Yes man I dooo
8. Isåfall, vad? Haha jadu, hemlig va de väl.
9. Favorit godis? Choklad och saltad lakrits
10. Är du kär? Absolut inte haha
11. Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar självklaaaaaaaart.
12. Framför eller bakom kameran? Framför, alltid. Hur ful ja än är hahaha.
13. Tycker du om kanelbullar? Yep yeeeep :D!
14. Har du någon pojkvän/flickvän just nu? Nooooo ! :D Free like a bird
15. När fyller du år? 26 oktober :)
16. Vilken färg är det på dina väggar? Gråa
17. Spelar du något dataspel? Nej, men om ja kunde skulle ja spikat spela sims.. Old love.
18. Isåfall, vilket/vilka?
19. Hur gammal är du? 17, snart arton woho!
20. Favoritfärg? Turkos och svart.
21. Går du i någon sport? Nä.. Men saknar fotbollen faktiskt :/
22. Vilken färg har du på dina sockar just nu? Har inga på mig just nu haha
23. Vad sa du senast? ' ring upp mig sen istället, aa, okej, puss. ' Hahaha
24. Favoritmat? Tacos, kebab, kött med pommes o tzatsiki, calzone utan skinka med beasås. Haha
25. Vilken bok håller du på med att läsa just nu? Läste ut heroin diaries idag :(
26. Hur mycket shoppar du för varje månad? Shoppar knappast varje månad haha men annars kanske 500 kr eller nåt
27. Har du en egen digitalkamera? Japp :p
28. Vad ser du utanför ditt fönster? Ett annat hus, två bilar, jord, snö och asfalt haha. 
29. Vad har du på dina väggar? Medaljer, diplom, affischer, foton.
30. Har du många bilder på din data? Haha ja e tjej, såklart.
31. Vem ringde dig senast? ;D;D;D;D;D;D;D
32. Vad står det i ditt 48:onde sms? Eh.. Ska kolla bara för ja har tråkigt. ' Hahahaahaha aa precis:P '
33. Och vem är det ifrån? Rebecca babee
34. Har du körkort? Nej, men ska fan ta det när jag blir arton.
35. Vad åt du senast? Makaroneeer hihhiih
36. Gillar du skolan? Aa de är därför jag är där så ofta ( haha.. )
37. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? Kanye west - All of the lights ft. Rihanna , Kid Cudi.
38. Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? Mitt halsband och mitt söndriga silverarmband haha.
39.Om jag säger va, så säger du...? Vadå va.
40. Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? Facebook haha
41. Längtar du till något?Ja!
42. Om ja, till vadå? Längar tills sommaren när ja o tjejerna hyr stuga, när jag blir 18, till lovet, till alla fester.
Längar till Sååååå mycket! :)
43. Vem pratade du senast med på msn? En gammal kompis:D
44. Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? Massa kläder haha
45. Gillar du att bada? Nej, jag ÄLSKAR att bada
46. Brukar du bli nöjd med bilder på dig själv? Beror väl på.
47. Har du någon dricka nära dig just nu? Japp, vatten med massa is hehe.
58. Vad ska du göra idag? Ta med tyson, gå med rebecca till pappas lägenhet.
59. Hur svarar du i hemtelefonen? Har ingen hemtelefon haha
60. Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå?
61. Ringer du mycket? När jag har pengar så haha
62. Från mobil? Bara från mobilen.
63. Vem ringde du senast? Kommer inte ihåg, de va länge sen ja hade pengar på luren
64. l timmar sömn inatt? från fyra på natten till halv fyra på dagen haha
65. Sover du ensam? Nja, ibland ibland inte :)
66. Vad ser du fram emot? lovet
67. Vad vill du ha just nu? En xray, en cigg och den nyaste solo tidningen. Chilltimes
67. Vem hånar du? va? haha
68. Vem saknar du mest? Bara pappa
69. Vem vill du helst slippa? De finns många hahaha
70. Vem stör du dig på? Dom som jag vill slippa haha
71. Vem vill du sova bredvid inatt? Rebecca haha , och säkert nån annan ;D;D;D
72. Vilken buss åker du oftast? 826, 832, 835
73. Vilken årstid är det nu? Vinter
74. Har du varit kär? En gång i tiden aa
75. Är du kär nu? Absolut inte
76. Är du en bra partner? Är jag väl haha
77. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja :p
78. Vad åt du senast? Makaroner, har inte den här frågan redan ställts hahaha?
79. Är du polare med grannarna? Ja vissa av dom
80. Var är dina syskon just nu? Två av dom är hemma med mig, storebrorsan vet jag inte haha
81. Vilken tid gick du upp imorse? Halv fyra på eftermiddagen haha.
82. Vad gjorde du kl 2 inatt? Låg o prata i telefon :p
83. Vad är det första du gör på morgonen? Går upp, öppnar en xray o tänder en cigg :p
84. Vad ska du göra efter det här? Klä på mig o träffa rebecca
85. Gillar du sånna här test? Helt okej när man har tråkigt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se