familjjjjjjjj

Dag 3 - Min familj.

Okeeeej. Min mamma va gift förut, och fick daniel när hon var 17 år gammal...
Lite tidigt men men :D Sen skiljde dom sig, och hon träffade pappa. När hon var
24 år gammal fick hon lilla miiiiiiiig :D Sen fem år senare fick hon min lillebror viktor,
och fyra år efter det fick hon saga haha. Mina föräldrar skiljdes för kanske.. 3 år sen.
Jag tycker inte att det var så jobbigt. Visst är det jobbigt med julafton och sådant,
vissa middagar när man inte vet vart man ska va. Men annars så va de typ bra,
nånting som behövdes.
Sen har jag två morbröder, och två fastrar, och 11 kusiner, om jag inte räknar fel.. :p
Kommer antagligen bli fler om min andra morbror också skaffar barn hahah.

Sen har jag ju två hundar också, som självklart är min familj också :D

Inte den bästa bilden kanske hahahahaha. Jag och mamma

Syskonen hahahahahah, skitfin bild också..

ja o pappa. hahaha.

Bonita och tyson i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se