loveu.

Asså hahaha gud vad jag älskar en speciell människa så mycket. Hon kan skrika åt mig,
slå på mig, ja kan skrika o slå på henne. Det spelar ingen roll. Rebecca är fan det
underbaraste jag har helt seriöst. Vi är riktiga FKB haha..
Om vi tänker på en helt spontan grej, vi kör på det, för det löser sig alltid till slut haha.
Ingen får mig att må bättre än henne, jag ser verkligen henne som en syster de lite sjukt
faktiskt :p hela familjen ser henne som en familjemedlem haha.
Har alltid så kul med dig, ALLTID alltså. Som vi garva i sängen idag åt heeeelt torra grejer,
ja spruta cola över hela sängen hahahhaha så fresh.
Älskar dig min finaste ängel, gör verkligen det. Folk kommer o går men du består.

Bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se