Så så skev..

Hahaha asså INOM en fucking vecka så har jag
; Fått en mikro att börja brinna, jag o rebecca flippa o kasta ut skiten på balkongen.
Ramlat från ett balkongräcke rakt på rumpan, Johanna trodde jag dog.
Gått rakt in i en dörr och fått en fet bula i pannan.
Skrattat åt en Johanna som ramla in i skohyllan.
Och mina byxor sprack på krogen så hela min rumpa syntes..

Aja igår så va tobbe, jimmy, johanna, melih, stefan, malin, o tommy o mamma här. Och dom
har lämnat en fet motorcykel på våran lilla tomt.. Spela massa musik o sådär
hade kuuuul sen gick vi ut på krogen iallafall, sen mötte jag upp omyndiga johanna som
gick på nån hemmafest. Blev bjuden på dejt också haha!

Sen softa ja o johanna hemma hos tobbe till halv sex när de va lite folk där.
Sen hem, o somna direkt..

HAhaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se