lördaaaag

heey! internet gick ut hehe men i'm back..
Softade i lördags med alicia o johanna o alicia fixa flätish på mig :) Sen åkte jag till
handen och förkröka lite med ida marre och mikis. Sen åkte vi vidare till stan o
mötte upp idas kompisar också, dansa som fan haha o firade Ida som blev 19!. Blev liiiiite för full
o ida också hahaha hon blev utkastad o satt o vänta på max, sen blev det nattbussen
hem iallafall!
O på söndagen var jag i Globen med min farmor och lillasyster o kollade på luciatåget,
helt sjuuuuuuuuuuuukt vackert, trodde det skulle bli tråkigt men det var riktigt vackert,
nordens största lucia tåg o aa jättefint iallafall!

Sitter hos papi nu, sover över här inatt vi har käkat kebab o ska kolla film :) pösss

HAhahahha såg ut såhär när ja kom hem också, ingen aning om varför.
Blod överallt, myyyyyyys.. Min fot ser riktigt big ut på den här bilden oxå hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se