Kryssning

Fan vad sämst jag är på uppdatering när jag inte har en kamera eller något haha,
känns fett tråkigt utan bilder..

Var iallafall på kryssning i onsdags, kul som fan, bråk, dans, skratt, fylla, hahah
ja men typ som det ska vara.. Tråkigt nog kunde inte Steffi hänga med så
Borak fick bo i hytten med mig, Elin och Madde :)
Sean Banan uppträdde också, visste ej det haha kul vare iallafall,
gick fram som en nördig 13 åring o ba HEeeyyyyyy kan ja få ta
en bild med deeeyyyy, sen efter ahahah ja ba ' du e fett tuuung... '
Vet inte hur stort smile jag fick tillbaka när han sa att ja va tung också,
jävla alkohol alltså hahahahaha.

Har inga bilder än tråkigt nog men dom kommer väl snart, förhoppningsvis, ni kanske
kan se dom nästa år hähähähä!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se