Helgen

Hallooo!
Myspysig helg, ja o Rebecca åkte upp till hallsta och åkte direkt och red på Rebeccas
egna söta lilla häst hhähääh! Helt kolsvart i skogen och fett mycket is, liiiite halvnojig
blir man hähä.. Sen hem, åt fett god mat som alltid, spelade lite kort med Johanna och
hennes mamma Linda, sen sov haha. Och på lördagen åkte vi eckerö linjen med massa
människor och åt julbord, inte för att det gick så bra.. Det var storm och jag är
gaaaalet åksjuk och de va titanic dagen innan på tv? Fett bra omen.. Så jag spydde
haha sen fick jag en åksjuke tablett som jag blev sjuuukt trött av så ja o rebecca
halvslumra i en soffa tills en kille hoppade på mig asfull o fråga om vi skulle med ut o röka haha?

Anyway, blev bättre sen, vi drack lite vitt bubbel o cider i baren o sådära, mys!
Låg mest hemma igår efter vi kom hem, skulle åkt till ikea men det blev tydligen
inte så, tråk :/

Haha ser lite ut som en dvärg men men :)


Johanna rebecca & Lindaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se