fest,bröllop,jobb. woho

asså så keff uppdatering, sorrysorry men varit busy,
folk har varit här hela helgen. o lite fest o grejer
Sen igår så jobbade jag och mamma på annelies bröllop, elin kom efter,
det är hennes faster, och jobbade med oss. Det giiiiiiiiick rätt galant
förutom att jag blev lite drunk.. hahaha skitkul faktiskt, ja o elin dansa i en ring o grejer
haha, askyyyyyyyyyl! Lite champagne, lite vin, lite bailey's, lite sprit, lite mojito,
massa energidrickor, asså så fett va det. asroligt.

Sen gick jag och mamma vid två typ, skulle komma en buss o hämta upp alla,
men ja o mamma hamna lite vilse mitt i en jävla skog hahahaha, ja ramla in i ett dike
och in i en sten o grejer, fyfan asså.. mamma bara garva.

hahahahahah alla missa ju typ bussen, värsta turistbussen liksom, de va jag mamma
patric elin och två gäster till bara på bussen, ja störde typ allihopa, satt o sjöng
o skratta o grejs, men kul vare! När vi kom hem så satte sig jag johanna o jimmy
o drankie drankie rätt mycket, jag kommer inte ihåg så mycket faktiskt.
Mötte rebecca kvart i sju vid tempo bara, johanna satt på marken med en bh på huvudet,
jimmy satt där bara, o ja va skitglad, hahaha stackars rebecca, vilken syn asså..

aja, piggna till lite, fixa lite burkar sen fixa ja o jimmy cigg, kommer fan inte ihåg när
vi la oss men vakna väl runt tre iallafall, ätit pizza o familia kollar på världens
bästa film green street hooligans nu, men ayyyyyyyyyaaaaaaa
seeeeeyalater!!!

jag melih o johanna, taggad nyss på facebook haha

sohmia o jag

hahahahahahaha jag o en deckad madde, så charmigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se