fest,begravning,jobb,vattenkrig.

helluuu! asså haha så dålig update men men! softat mest hemma med johanna,
i torsdags åkte jag med jimmy och jobbade vid tekniska typ, som rivare,
asså lyfte så mycket betong helt stört så har ont i hela kroppen fortfarande.
efter jobbet åkte jag jimmy christian o tommy ( några från jobbet )
in till stan och tog några öl. Men dum som jag är hade jag bara sovit i max
2 timmar och inte ätit ett shit så jag blev helt full på fyra öl bara hahahaha..
Sen börja ja o christian jiddra om aik o nåt jävla malmö lag så han bar
ut mig i stolen jag satt på mitt ut på bilvägen, assså blev så jävla rädd hahaha
störda människa.
Lite knas på kvällen bara, va meningen att vi skulle ta en öl o åka hem,
men vi kom väl hem runt 1 på natten och jag drog med mig alla hem hahaha
men de va kul, alla satt här o drack o sådär.

Sen i lördags var jag på begravning, så galet fint, bilder kommer komma upp senare på allt.
Sorligt o se mamma o hennes bröder må så dåligt bara.

o igår hade vi värsta vattenkriget när vi vakna mellan mig, saga, jimmy och våran
granne anton haha, till slut sprang ja o saga runt i bikini på tomten i en vattenspridare
o sådär, bilder kommer på det också. på kvällen drog ja o johanna till min killkompis
o chilla o kröka o sånt litegranna där. O nu e ja nyvaken!
Ska käkaaaaaaaaa nånting hörs later pussssss

random bild på mig o johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se