uuuute

Kom precis in. Gick ut med Madde & Elin ett tag,
vi va i hundgården och släppte tyson där och pratade bara,
sen va det en annan hund som gick in och så började dom självklart
bråka. Alltså hundarna.. MEn tyson min fiiiiiiina bebis gick iväg och ställde
sig brevid mig . Blev helt stolt att han gjorde så hahaha..

Sen gick jag ut och mötte världens bästa Rebecccccaaaaaaa :D
Hon har vart i spanien i typ två veckor med nathalie, saknat henne
jääääääääääääättemycket, men det är bra att dom haft kul där iaf :D
Men nu är jag inne iallafall, ska kolla på förhäxad.. Laddat ner hahahaha
ja va HELT besatt i förhäxad när jag var liten, jag gick in mycket tidigare
än alla andra bara för att kolla på det, rebecca höll på dö hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se