Sooooooool

Helloooj.
Blö mådde så pissdåligt igår på kvällen och kunde inte sova.
Så låg och kollade på förhäxad till typ tre på natten, skitbra (y)
Vaknade ialafall vid typ halv tolv heh.. Gick ut med hunden sen låg jag
bara på balkongen med shorts och tröjan helt instoppad och knölig in i bhn haha
och lyssnade på musik och solade. Så jäkla skönt. Med tanke på att jag solade
solarium igår och i typ en och en halvtimme idag i solen har gett mig rätt bra färg:D
Så det är myyys. Sen gick jag och mamma till centrum och köpte nånting till tysons
öron och till mitt hår. Tappat så jäkla mycket hår pga stress och sånt typ ..
Dyrt som fan så hoppas fan det funkar..

Aja, hörs imorgon antagligen. Pusss o kram.

Wohooo moneeeeey. Synd att det är räkningspengar men HEHE
man måste ju leka lite rik liksom höhö.
Och jag är helt osminkad och nyduschad på bilden så ser lite crack ut hahaha.

Min lilla tönt, med sin mördade fotboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se