skööööööööönt

Fyfaaaaaan.. förlåt för så dålig uppdatering haha..
Men i onsdags på kvällen o sådär så drack vi lite med några
kompisar vid elden på rudan o sådär, sen sov jag bara fem timmar
den natten, igår vid fyra så tränade elin och jag tabata, helt död..
Det var verkligen jobbigt.. Sen när jag kom hem så va min mammas exman
här, min storebrors pappa alltså, och käkade middag. Så vi grilla lite och drack lite
cider, sen gick jag bara ut med tyson, duschade, la mig i sängen, och sen har
jag sovit i 14 timmar. Helt stört haha, men ändå skönt sådära..

O här e två till från kungsan

min finaste cheeeey & jag

Madde, fille o laura =)

Nuuuuu ska jag göra nåt annat, typ softa.. Ingen e vaken än :(
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se