Skön dag

Tänkte bara svara på en fråga jag fick om vart mina solglasögon är köpta.
Dom kostar 80 kronor och finns på lindex :)

Faan vilken skön dag =)
Mötte upp rebecca så drog vi till stan, gick ruuunt lite, jag var hennes assistent
hahahaha, fick ett nagellack, ett läppglans och en tröja för det =D
Taaaaack fina vän. Visar imorgon :)

Sen kom Elin, Mikaela, Madde och Ida till stan, så vi mötte upp dom
och skulle köpa biljetterna till halmstad, sen gick vi till donken och sådär.
Sen var jag väl hemma vid halv nio eller nånting typ. Sen ut igen, mötte rebecca
vi skulle sooooooola men självklart va de stängt.. Så gick hem och ut med tyson istället
ooooch nu sitter jag här =)




Liiiten såndära outfit bild dårå hehehehe.
Tröja från bikbok, byxor från vero moda
och jeansjacka från H&M.


Kommentarer
Postat av: ella

hur mkt kostar byxorna från vera moda :)

2011-04-27 @ 13:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se