förhäxaaaaaaaaad

hey heey :)
Softat med elin idag, mötte upp henne sen åkte vi till handen
och gymmaaaaaaa :) Dum som ja e glömde ja min ipod vid löpbandet,
men som tur e hade nån lämnat den i receptionen, blev fett glad haha,
underbara människor kan va ibland.

Sen åkte vi hem till mig och åt lite o sådär, ja e helt trött så kommer säkert
somna snart haha, har laddat ner förhäxad också, fett länge sen. Va helt besatt
i det programmet när jag var yngre, älskade cole.. Den där onda demonen som
typ älskade phoebe, hahaha ja gräääääät så mycket när han dog..

Aja, juste sen försvann varmvattnet i duschen när jag hade tvålat in mig överallt sjklart,
o ja hatar och vägrar att duscha i kallvatten :p .. helt bitchig men haha de e det värsta som finns..
Så väntade i två jävla timmar tills vattnet sattes igång igen, sjukt jobbigt xD

Hörs imorgon, byeeeeeeee ! :)

gammal bild höhöhöh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se