Cpnatt

Igår va de påskmiddag, va massa folk här så vi grillade o sådär, ja o elin
kämpade på med våran kycklingsallad. Hehe fett god.. Meeen till slut
blev jag så jävla stressad så ja stängde in mig i rummet ett tag hahaha,
aja, sen va ja o elin ensamma hemma eftersom alla vuxna skulle på nån reggae
grej. Sen kom Madde också :) Vi drack lite cider sådär o softade. Sen från ingenstans
kom min storebror och hans bästa tjejkompis micaela typ. Så vi kolla på tv o sådär,
seeeeeeeeeeeeeen vägrade ju min mamma svara så jag var vaken hela jävla
natten helt jävla sönderstressad till klockan 8 på morgonen då jag och elin somnade
i min lilla soffa med huvudena mot varandra med datan i knät hahahha...

Och idag har jag varit hos min kära pappa, åkte dit med mina syskon :)
Fick comviq 75 och ett ciggpaket som påskpresent ahahahaha, bättre det.
Sen grillade vi när ja kom hem så ja käka lite, gick in i vardagsrummet där elin
fortfarande låg helt död i soffan och madde, sen somnade jag och vaknade nyss :)
Woho..




Några bilder har jag tagit heheheähäh några dagar gamla då..


Kommentarer
Postat av: Jenn

Vart har du köpt dina solbrillor ? :O

2011-04-26 @ 15:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se