chillllllllllll med tjejernaaaa

Så soft dag igår.
Jag mötte upp elin och madde, sen åkte vi till handen och handlade.
Hahahahaha jag smakade EN godis och Madde tog typ tre stycken,
sen hahaha kom det ut två som jobbade där o berättade att vi hade tur
att dom inte tänkte göra en polisanmälan.. Sen vi börja tänka på hur det
skulle stå, aa 2 års fängelse för en godisbit. Hahahaha så.. Vi började typ
skratta.. Som fan. Sen kom säkerhetsvakten och sa samma skit, fett onödigt haha...

Aja, köpte ett par nya solglasögon, likadana, för tysonjäveln bet upp mina förra :p
som tur är kostar dom bara 80 kronor haha.. Sen köpte jag en röd hårfärg
för hade utväxt, så nu är det liiiite rödare, men det är fint faktiskt :)

Sen åkte vi till elins hus i länna
och lagade kycklingsallad med baguetter och drack lite fint vin sådär och cider,
vi var ensamma där. Sen lyssna vi lite på musik och fixade oss.
Sen åkte vi till rudan där det var lite folk, sen vart det tråkigt så vi skulle
gå på nån hemmafest, men det blev ej så, så jag madde o elin hade fett kul
för oss själva mitt i vallavägen och stog och sjöng o dansa hahahah fyfan va ja skratta..
Ja ramlade in i en taggbuske o grejer också.. Herregud.
Sen gick vi tillbaka till rudan då va de ännu mer folk där, självklart ska det bli tjafs
så jag fick lite flippish sådärish. Aja pallade ej så vi taggade hem. Eller dom åkte till
länna och jag åkte till vh, sen mötte jag umit så gick vi sällskap hem så det va ju tuuur.


Feeeeeettttttt långt inlägg, om nån ens orkar läsa. Bilder kommer senare haha elin har dom
som vanligt...
Peace o puss o kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se