tralalejj

Såg nu att jag fått en fråga om jag färgat håret lite rött,
hehe seg sådär.. Men nej det har jag inte :) Det är typ..
Helt mixat.. Ljusbrunt, lite mörkare.. o ljusa slingor haha..
Men på bilder ibland i olika ljus ser det ut som det är rött haha har sett det själv :)

Iallafall. Igår va ej så kuuul.. Eller igårkväll alltså. Hände lite saker så
min pappa fick trösta mig hehehe.. Somnade på hans axel i soffan haha
sen hämta han kudde o täcke så sov jag i soffan inatt. Mys mys. Skola idag också,
fick rätt mkt gjort känns det som eftersom jag ligger efter lite för jag har varit sjuk.
Men men, åkte hem med vedat och dennis iallafall. Nu är jag home, har kollat lite
family guy avsnitt och senare ska jag med några kompisar till skogås haha..
Måste duscha o sådära nu, pussssss.

Fetttttttt gammal bild på mohamed mig och elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se