shoz

Hej, kände att ja behövde uppdatera lite snabbt..
I måndags pallade jag självklart inte att gå till skolan,
helt pinsamt att från ingenstans kanske börja gråta så mamma och saga
kom hit och min bebis tyson, tröstade mig lite, lite sådära pepptalk, sen
följde jag med dom till farsta. Fick en näspiercing och leggings och helt mjuka
strumpor haha fett skönt.. Sen kom jag hem, hamnade i deppmode igen,
sen kom elin och madde. Dom fick mig verkligen att skratta för dom är så störda
i huvudet haha.. Sen vid halv tio skulle dom dra, då kom rebecca istället, vi satt på balkongen
i nån timme minst, rebecca blev till o me sjuk. Vi pratade och sådära, kedjerökte o drack juice haha..
Sen pluggade vi lite, sen somnade vi. Gick ej till skolan idag heller, rebecca är här med mig också.
Har egentligen nån grej i skolan ikväll men det känns lite konstigt att dra dit med tanke på
att jag inte varit där på två dagar. Men det känns fett konstigt liksom. Men har fått så många
sms och allting, de e skönt att vännerna alltid finns där för en. Uppskattar det som fan.
Jag är stark det vet jag. Jag har klarat av så mycket i mitt liv. Men måste få ordning
på allt igen nu. Det är jobbigt men jag måste klara det.


Kommentarer
Postat av: tant Lill

Förstår att du har det jobbigt! Låt det ta lite tid nu. Jag har ju levt några år (55) och vet att du kommer att ta dig vidare och såsmåningom tänka tillbaka på tiden med Borak med glädje och inte mycket mera... ;) Sköt om dig, gråt och ÄT ordentligt! KRAM

2010-09-21 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se