on my own

Okej nej jag kan ej slappna av än hehehehe..
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH dagdrömmer typ.. Vill ha en egen lägenhet :(
Asså bara en tvåa typ. Att få inreda allt själv precis som man vill ha det..
Och ta med min bebis tyson dit, han o ja :D Hahaha muppig jag är men
vill verkligen det.
I vardagsrummet såhär typ fina väggar, en plasmatv & bioljud, ett fint glasbord
typ, eller marmorbord. Sådär grovt typ haha, sen en skööööön fåtölj,
och en mysig matta. Asså typ en röd tjock matta hahaha.
Sen en skitstor säng med massor av kuddar och duntäcken, en fin dator,
o sen få laga sin egen mat o bestämma vad man vill ha, bjuda över kompisar
när som helst, köpa en till AMSTAFFFFFFF <3<3<3<3<3<33<33<3<3<3<
Okej .. Överdriver lite nu.. Heh. Nej men vill verkligen det.
E sådära lite lillgammal hehe.. Inte så konstigt när man tagit hand om så
mycket från när man va liten :P



Bebis som sover på mitt gips :) Hahaha SÅ SÖT.....d.zfög,dflkhdnfjh.


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du kvar bonita?

2010-09-29 @ 14:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se