Myyyyyyys :)

Shos :) Nu är tyson här iallafall,
myyyys.. Legat o gosat med han fett länge haha,
älskar när han lägger tassarna sådär på mitt ansikte o håller på
o typ grymtar eller vafan de heter hahaha så söt..
Jaja, tagit lite bilder men lyckas fan inte o ladda in dom ..
Men lyckades o ladda in några bilder från igår iaf :)!

My new hair, hehe vet skitfin tröja 8-) Behövde nåt o färga i haha.

I skolan.. Jag vet att jag är fullt normal o sitter o tar kort på mig själv
när jag kissar.. HAhahaah. Och avslöjar det också..

Hahaha ser ut som han flörtar.. Älskar hans färg i kvällssolen.

Mammas älskling :D

Haha helt galna.. Omg tyson e så jävla snabb. Och helt smidig,
de e som han kan värsta greppen asså de ser helt stört ut när dom
brottas o sådär :P

Bonita pallar inte men aa.. Han har så fucking mkt energi i kroppen att
det inte är sant haha.

Sötisar, o en liten del av rebeccus haha.

Tralalalejjj

Eh haha, önskar jag kunde få bort dom där finnarna där vid ögonen typ,
men tyvärr hahaha, men dom är typ borta snart.. Fick dom av stressen:P


Aja ska fortsätta kolla på min serie, mysa med tyson o messish lite.
Pussssssssssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se