kanoooooooot

Heellllu! Fyfan vilken dag alltså..
Jag var den första eleven där som kom rätt hahahah blev fett stolt..
Men sen började dom andra komma in typ, från måleri o plåt tror ja de va?
Iallafall vi paddlade kanot.. Påvägen dit vi skulle va de rätt chill, vi åkte i strömmar
o sånt o man behövde typ inte göra nånting i strömmarna förutom att bara åka med.
Sen stannade vi vid ett berg o käkade lunchie typ. Men de va helt chill, fin utsikt o sådär.
Förutom att de va så fucking kallt haha.. Sen åkte vi tillbaka. Självklart så började
det ösregna o i den där jävla strömmen så fastnade jag och isabelle, så vi kämpade
mot strömmen i ösregnet hahahah de kändes typ som en actionfilm eller nåt..
Helt döda var vi när vi kom fram, vi höll ju på i några timmar.. Jaja, helt dyngsur
o helt leriga skor så åkte jag hem till borak, fick låna ett par jeans, sen mötte
jag en kompis i handen, sen åkte jag bara hem , och nu sitter jag här!
Helt död. O lerig o smutsig.. Ska in och duscha snart o så.

Och ÄTA! Seriöst hahaha. Igår på morgonen så åt jag ingenting, inte under
dagen heller, sen tänkte jag äta hos borak men orkade ej, så åt en och en
halv fralla, och på morgonen åt jag ingen frukost. Asså när jag åt min kyckling
sallad på berget jag började nästan grina för de va så gott. Fattar ej hur man
kan va så lat o inte orka göra mat. Fick så groooooooova kramper!

Iallfall, har ätit pannkakor nu hehhe o kollat på family guy.
Här e lite pic's! Peace



Ser ut som jag dödar hunden hahaha..






Raaaainbow idag :D Heheheh

Paddlishhh

Vi va ju fler båtar hehehehe :)


Kommentarer
Postat av: ida

skiit snygg i jackan ! :) hihi <3

2010-09-16 @ 21:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se