black

Hola amigos hehe.. Igår kom rebeccus lite sent hehe men ja,
vi hade kuuuul, prata lite o sådär. BESTIS HIHI.. :):):):)) Snel hest.
Nej men aa hehe fixat mitt hår också, hon platta de fett mkt haha
skitfint, sen färga ja de svartbrunt typ. Rebecca gav mig hårfärgen,
gillart faktiskt :) Framhäver the eyez som rebeccus säger höhö.
Sen cutta ja snelugg med en rakhyvel :D Lite changes sådära :)

Va iallafall i skolan idag, helt soft sådära.. När vi e på praktik ska vi
typ skapa en blogg om det.. Så då kommer jag ha två bloggar.
Men den kommer bli fett tråkig... Plus min lärare läser kissies blogg
hahahahahahahahha ja kom på henne med det.. Skitkul. Hon ba
eeeh asså.. Hon e så konstig tycker jag..
Haha aja, sen va vi på skolan gym, vi ska typ göra ryggövningar o sånt
eftersom de e fett viktigt att ha stark rygg när man är målare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se