All the crazy shit I did tonight

Hejjj.
Är fett sjuk asså.. Vaknade med feber o hosta o förkyld imorse.
Jävla rebecca som smittat mig asså.. Haha. Men mina tabletter för magen
har tagit slut o eftersom jag inte gick till skolan idag så fick jag panik
imorse när jag vakna, rusade till toaletten o spydde hahahha helt fresh,
fyfan vad jobbigt det var.. Så gick och la mig igen och sov till typ två haha..

Aja, idag har inte vart en sån jättebra dag, sjuk o sådär, sen kom mamma
o mådde kefft.. Hatar att se henne sådär..
Men jag mamma och pappa satt i köket ett tag o pratade lite.
Sen har jag STORstädat mitt rum. Det såg ut som ett helvete
efter helgen helt seriöst, låg grejer ÖVERALLT. Så de e helt fräscht nu
o luktar mint :D Hihhi, sen ska tyson sova här med mig inatt :D:D:D:D:D:D:D:
Bästa e att jag har madrassen här så jag och tyson ska liggish på madrassen,
mys :D Fick in några bilder från helgen från min lur nu, så ska lägga några. Peace!

Typ bara jag som syns för jag är så kort heh..



HAHAHAHAHAHAHAHA rebecca dagen efter hahahah asså..


Omg kolla mitt hår dagen efter.. Fyfan haha.

Fy.. Fin dagen efter my ass.. Ful dagen efter annars..

Rebecca decka i soffan på lördagen, sen störde bonita henne fett mycket hahaha..

Omg kolla wille... helt borta.

Whisky. Helt äckligt. Aldrig igen.

Me and my gööörlfriend på lördagnatt :)

Neej.. Jag ser inte mosad ut.. Hahaah.

På söndagen när jag vaknade. Asså kolla mitt fucking lår.
Det är fan inte normalt hahahaha. Det ser värre ut egentligen.
Och nej har inte trosor på mig på bilden bara haha, shorts.

armleden. Asså jag är 100 % seriös när jag säger att jag har
blåmärken på HELA min kropp. Fattar inte varför typ haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se