Mys

Åhåå e så trött. Kom precis hem från skolan.. Glömde fan min nyckel och allting
hemma så det va ba o vända o hämta:D
Sämst uppdatering btw he, sorry for that.
Men har haft en skiiiiitbra helg faktiskt. Typ, halvt :) Lite tråkigt att jag fick gå runt
och städa o sådär i lördags typ bara heheh men de gör inte så mycket :) Haft de
feeeeetttttttt mysigt också :D Inte i lördags alltså. Det var kul bara haha.
O lite drama som alltid, men va ska man göra.
Men igår åkte jag till stan och träffa en väääääään :)
Vi gick runt lite, köpte en jacka åt han, skiiiiiitsnygg. Sen jag fick ett par ascoola örhängen
höhöhö. Aja, sen kollade jag på skor.. Sen tagga vi hemåt till mig, jag mötte vedat
och vi gick och gymmade. Människan har ingen kondis alls.. Hade bättre än han även
fast det är jag som röker.. Not good. Sen hem, sen sov han över. Inte vedat allså.
Somnade på två sek tror jag. Så skönt haha..
HAhaahah. Sen imorse hade jag streeeeeeeeesss.. Tappade alla mina nycklar till
skolan o shit, så plockade upp dom o sprang, sen när jag kom t skolan så e de klart
att de va skåpnycklarna jag hade glömt :) .. Blivit taggad i några bilder från i lördags.
Skitful. Ser gravid ut pga att jag har skärp och tröjan pösar ut, HAHAHA aja fuck it,
här får ni.


Vedat, jag, och cpet nummer ett :)

Amanda, en skiiiiiiiitgammal barndomskompis, och dennis

Melih och vedat, coooola grabbar


Wille aka Sean kingston.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se