the futureeeeee

Fick en kommentaaaaar som jag kan svara på :)

sandra hagman

hej du går ju på gymnasie m måleri och sånt, vad är det du vill bli? :)

Jadu,, Det finns galet mycket som jag vill bli. Typ frisör, sminkös, målare,
jobba med nånting inom musik och hit o dit. Men eftersom det är lättast
att få jobb som målare så valde jag det :)
Vet inte om jag bara väljer att måla vanligt, typ tak/väggar. Eller om jag
vill utbilda mig vidare till typ dekorations målare. Det verkar skitroligt :D
Älskar att måla detaljer och sådära, rita upp coola saker och sånt. Men jag får se!

Aja, annars då. Helt död.. En kompis fråga nyss om vi skulle träffas men pallar ej,
är så slut. Plus har sex sidor i matte tills imorgon plus min jävla novell haha..
Så ska skriva klart den och räkna lite proceeeent, även fast jag ej fattar ett shit! :)
Kanske hörs senare, eller imorgon. Vi får se :)
Peeeeeeeeeeyz.

Osminkad heh.. Aja what to do!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh hej min tröja som låg för långt in för att hämta HEHEHE...:$

2010-10-05 @ 18:48:33
URL: http://rebeccahelena.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se