Piiiiiiics.

Fett tråkigt att jag inte kan ta några bilder..
Kamera sladden är det nåt fel på så bilderna kommer inte
in i datorn, iphonen är sönder, och den mobilen jag har nu,
1. kameran är skitkeff. 2. när man ska ta en bild så stängs mobilen
ner och bilden sparas inte.
Haha fyfan alltså..
Blir så trött :P
Väntar bara tills den här datorn går sönder haha.
Fan min blogg ska bli roligareeeeeeeeee. Den är så sjukt jävla tråkig just nu.
Lite mer clothes, shoes, music, lifestyle, makeup. Inte bara tråkig förklaring om vad jag har
gjort om dagarna och sen inget mer. Fy.

Tog dom här nyss. Vet ser helt drabbad ut hahaha.
Körde iallafall på en turkos tshirt aktig grej från gina idag, kort hoodie
och mörka jeans.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg ;D

2010-10-21 @ 21:35:48
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se