nlööööö

Oooh är helt död fan haha.. Även fast jag har sovit rätt länge..
Igår träffade jag iallafall elin & madde. Vi spelade in helt störda videos,
dör av garv fan hahaha. Speciellt den sista när vi va ute. cp skadade alltså..
Aja, vi va ute o chilla, va inne hos mig o körde singstar med min lillebror
o hans killkompisar ett tag hahaha o sååååå. Gick hem vid halv ett typ eller nåt :)
Och idag har jag käkat vääärsta frullen, med äggröra o grejer.. O sen varit ute med
pappa o tyson o lekt med andra hundar =) MYYYYYYYYYYYYS. Älskar när dom leker
när de e löv ute o grejer hahaha.

Elin is very sexy

Omg i'm so sexy

Bebbe. Han har blivit så jävla stor :(

Ja o bebis igår. HAahhaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se