Lista:D:D:D:D:D

HEhehehe alright my friends.
Istället för att fråga vad jag önskar mig så kan jag skriva upp det på bloggen.
Och om jag inte får allt detta, så hatar jag er hihhii. nä driver:D Men sådära, hehe.

Laptop
STORA örhängen. Fläshiga..
Piercingar till läpp, öron, tunga och näsa
Tatuering(ar) (hihi)
Nagellack i fina färgerrrrr, depends nagellack alltså. Dom där billiga.
Mascara
Ögonskuggor
Coola leggings eller typ tröjor med fina tryck.
En platta xray :D Wohohoho...
Nagelfil..
Eller en SKIIIIIIITGOD middag, med ljus o grejer, hyrda filmer
o chill heeeeeeeeela kvällen o natten :)
Parfym. Den som hittar den här parfymen kommer jag att älska
i all evighet :D

Fizzy från Alyssa Ashley. Hade den förut :( ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, hur länge har du haft din amstafff och hur gammal e han?

2010-10-11 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se