KKKKKnas.

Tja. Usch har så jävla ont i huvudet.. Inte haft det på hela dagen men nu från ingenstans
när jag satt på bussen hem så började det att dunka som faaan..
Aja. Igår kom husse hit, så var vi ute med tyson o snacka om allt o inget.
Idag kom en till kompis hit, vi chilla o sådär, åkte till handen o åt subway haha, fett gott.
Men han blir aldrig mätt den där människan ..
Aja. Sen har vi köpt nån halloween dräkt till min lillasyster, hon ska på nån
halloween fest imorgon. Gölligt :D

Haha kul btw att människor inte blir chockade över min otur längre.. :)
Fick plåster idag. Hahaha så mobbat. :P
Undrar när fan det är min tur att slippa va med om olyckor och otur och shit hela tiden?
Seriöst.

Hahaha kolla vad min lärare danka kommenterade på min praktikblogg tex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se