It seems like every time you come up something happens to bring you back down

God morgon :) Typ. E så slut.. Grov ångest seriöst..
Hade ändå rätt så kul igår :) Men städade mest haha..
Kom typ skitmånga som jag inte ens kände ja ba ahapp ..
Asså förlåt men folk snackar så mycket, om nånting dom inte ens vet.
Rykten alltså. Om det står en ölburk på byrån och nån ser det, då blir det
helt plötsligt 50 ölburkar i hela lägenehten så är man alkoholist,
asså fuck it. Dumma i huvudet. Tog bara ett exempel om det där med ölen nu men men haha.
Plus att pappa ska in på sjukhuset igen.. Får sån fet ångest. Skitbra .. Precis när allt
började ordna upp sig. Det är ALLTID så.
It seems like every time you come up something happens to bring you back down
True.

Aja medans alla hade typ fett kul igår gick jag runt och städade :) .. Hahaha.
Och snodde nudlar från folk för va skithungrig.. Sprang seriöst runt med min
diskborste och letade disk. Kände mig som en mamma haha.

Bilder kommer sen, inte för att de e så många men alltid nåt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se