fullll rulle

Hallooo! Fyfaaaan vilken dag. Trodde seriöst att jag ALDRIG i hela mitt liv
skulle komma upp ur sängen imorse. Satt & webba med en kompis i typ
femtio år o dog av garv, o sen snacka vi i lur i typ en timma så somnade typ
2 eller något, herregud.. Men aja, kom upp iallafall. Helt soft dag i skolan,
bara måleri typ. Förutom en mattelektion, failade så hårt på matteprovet,
fick IG rakt av hahaha :(
Hahaha fick en skitgullig kommentar av en kille i min klass, från ingenstans
när vi några från klassen står o röker , ' woooow vilka coola ögon du har,
det är som linser! ' hahaha :) Aja, sen mötte jag mamma, vi åkte hem,
jag gick ut med tyson, sen direkt till gymmet. Körde så jag svettades sönder asså,
så jävla sköööööönt. Sen solning 20 min, hem till mamma, ut med tyson, och nu
är jag hos pappa. Har ätit varma mackor o burn hehe, chillade galet efter en sån här dag.
Knappt suttit still förfan .. Aja, några skiiiitfina bilder på tyson från idag, here u go :)

HAHAHAHAHA omg juste.. Skrev igår om hur klantig jag är typ. Aah va fan händer
inte idag då.. Går i min egna lilla värld sådära.. Med tyson, ensam, helt inne i mobilen
och smsar lite o sådära, trampar snett med foten i nån fucking jordhög och ramlar rakt ner
i den samtidigt som ja ba ' Neeeeeeej!!! ' o tyson hoppar typ på mig o får adhd
och slickar mig i hela ansiktet hahahha, sen när jag o mamma va påväg från
gymmet så kommer min lillasyster och ramlar på sin sparkcykel HAHAHAHA
rakt på asfalten. Sen när vi är nästan hemma ramlar hon igen hahahaha..
Asså herregud..




omg den här kanske inte va så fin då hehe.. monster.

helt galen ..


Alltid den där blicken..

Okeey.. 1.ser skallig ut, 2. ser fet ut, 3. ser tecknad ut.
Men ändå rätt ball sådära hehe.. Helt tråkigt, sitter o väntar på
att färgen i mitt bås ska torka haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se