Bruno Mars

Ååååh asså har verkligen fastnat för bruno mars musik.
Det är helt stööööööööööööört. Låten jag dunkar lite extra sådär just nu
är den här.


Lite halvnördigt sådär nu men känner igen mig fett mycket i texten just nu.
Inte direkt som att jag skriver om alla mina privata problem i bloggen o sådär, o ska
nog helst inte göra det heller. Men det känns som allt börjar vända till något bättre nu.
Efter typ 1 - 2 år. Hehe äntligen..

' I've been working hard so long. Seems like pain have been my only friend.
My fragile heart's been done so wrong. I've wonder if I'd ever heal again.
Just like all the seasons , never stay the same. All around me I can feel
the change. I will break these chains that bind me, happiness will find me
leave the past behind me, today my life begins.
A whole new world is waiting it’s mine for the takin
I know I can make it, today my life begins.
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se