wlööb.bfdbdfbdbf.

Tjaaaaaa. Kunde ej sitta hemma igår haha så hooka upp me brudarnaaaaaaaa.
Rebecca kom t mig först, sen gick vi o hämta min klänning höhöhö, sen drog
vi till rebecca som va ensam hemma o fixa kläder o dela på en cider.. fattiga människor.
Aja sen drog vi till nattis som också e ensam hemma, de va ja nattis rojas assiya o rebecca,
lyssna på musik o sminka oss o sådär :) Men sen skulle jag rebecca o rojas till rissne, men
såklart blev det inställt, sen åkte vi runt o shit haha helt fail, men till slut gick vi hem till mig,
asså vägen kändes SÅÅÅÅÅÅ lång, höll på frysa ihjäl så gick jätte konstigt så rojas o rebecca
höll på tappa andan för att dom garva så mycket hahahaha.. Aja sen va vi hemma iallafall vi
drack vin o glögg hahaha, fett kul iallafall, lyssna på gamla låtar o sådär, kolla på timon o pumba
hahaha, körde sms roulette.. fick sms imorse som ba 'va?' fett pinsamt :P

e lite bakis nu, men men. Sitter o chillar nu bara med tyson i knät, o mamma patric o saga
står i köket o gör lussebullar haha ..
Bilder kommer sen när rebeccus skickar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se