lista

ALLMÄNT: 
Namn: Mickaela
Piercingar: 10 stycken sammanlagt
Tatueringar: 1 än så länge.. vill ha 4-5 till..
Längd: Ca 1,59 hähä..
Skostorlek: 37 men på bredden 98 typ heh
Hårfärg: Mörkbrunt typ
Är du kär i någon: jaa
Önskar du att du bodde någon annanstans: Önskar att ja bodde utomlands på vintrarna..
Tänker du på självmord: Haha nej
Tycker andra att du är attraktiv: Ofcourse?.. HAha nej men ja vet inte
Vilket shampoo använder du: Tresemme eller vafan de heter
Vilken parfym använder du: Christina aguilera's
Vad är du rädd för: Spindlar & zombies
Gillar du att tvätta: Aa det är mitt number one tidsfördriv!! <33333 ... :)
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jaa:D bästa

SENASTE:
Film du hyrde:
De va så länge sen.. Tror typ borak hyrde sex filmer till oss för7 månader sen eller nåt haha
Film du köpte: Köper inte filmer :P
Låten du lyssnade på: T.I. ft John Legend - Slide show
Låten du hade på hjärnan: Från ingenstans började jag tänka på havet är djupt , i ariel. Hahahaha
Du åt: Fooooooooood man!
Personen du ringde: Elin tror jag hehe
TV program du tittade på: Vänner
Personen du tänkte på: Jultomteeeeeeeeeeen
Bok du läste: Ron jeremy - Hårdaste mannen i showbiz
Personen du var på bio med: Borak och hans lillebror
Personen du drömde om: Drömde om rebecca inattt :D:D:d
Personen du fick sms av & vad stod det: A.S : Vad gör du :P? <3
3 personerna du kysste: Den senaste va borak haha
3 personerna du hade sex med: 
Gången hela din familj åt middag tillsammans: HELA familjen? Flera år sen :P
 

FAVORIT:
Mat:
 Typ oxfilé med grönsaker o tzatsiki o potatisklyftor...
Låt: Det finns för många men en favorit som alltid kmr va är my heart will go on & red red wine haha
Sak att göra: För privat.. HAhaha nej men jag vet inte, umgås med mina bästa vänner tyyyyyyyp.
Dryck: Fanta / xray / cola for suuuuuuuure
Kläder: Ett par sköna adidas byxor o en fet tshirt eller tjocktröja heh.. E en chillig människa.
Film: Titanic, klasssiiiiiiiiker. O white chicks
Serie: 2½ men, friends, scrubs o simpsons o family guy. O south park.
Färg: Svart, grått, vitt, rött, blått eller roooosa hihihihihi.
Bil: lamborghini gallardo eller escalade cadillac
Ställning: Vadå? hahahahaha. Fett sexistiskt de här va.... Eller hur de stavas.
Affär: H&M , gina eller typ stadium.
Förebild: Mamma & pappa
Person: Mamma & pappa o mina bästa vänner
Känsla: Lycka & lättnad typ.

KÄRLEK:
Hur många seriösa förhållanden har du haft:
2 stycken
Har du någon gång tagit tillbaka ditt ex: Ja
Antal gånger du varit riktigt kär: 2
Förälskad: 2
Gånger du blivit dumpad seriöst: 1
Du dumpat någon seriöst:
Gånger ditt hjärta brustit: Tror inte jag riktigt kan räkna ? :P hahaha
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte
Vad tycker du om kärlek: Bästa som finns men ändå de värsta som finns

Antal
Gånger ditt namn varit med i tidningen:
 MITT namn eller bara namnet mickaela? ingen aning.
Ärr du har på kroppen: Asså jag är typ världens klantigaste människa, borak säger att ja e som jessica alba i good luck chuck. Så jag har typ 5968945860945864958495068 ärr på min kropp.
Personer du haft sex med:
Personer du kysst:
Personer du älskar: Många
Du litar på fullt ut: 3 stycken

ÖVRIGT:
Vad har du gjort idag: Skolan, pluggat, varit ute med en kompis och tyson.
Var det kul: sådär. vill bara sova.
Hur tidigt stiger du upp: Halv sju ..
Gillar du att slåss: På skämt aa :D
Vad ska du göra ikväll: Ut med tyson, duscha, sen pluggish
Är du seriös: Ibland..
Vad är du allergisk mot: Ingenting
Var har du ont: Huvudet.. och mitt knä konstant sen i somras :P
Använder du hårspray: Nej haha
Kan du stå på händer: Aa under vattnet ;D
Varför gjorde du den här listan: Gick in på nattis blogg o baxa, hade ändå inget o göra :)


Så sääääxy... MISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS U booo. <3 Älskar diiiiiiiig !!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se