lekvegaaaaaaaaaas.

hallååå.. e på lite halv kefft humör.
men försöker att ej tänkish på de o lyssnar på happy music :D
Aja, igår följde jag med till Lekvegas med mamma och min lillasyster, min syster
hade födelsedagskalas där. Fattar inte att hon är åtta nu.. Kommer ihåg när hon va liten
o ja o rebecca gick runt o drog runt henne i vagnen haha.. Good times.
Aja, typ tusen ungaaaaaaaaaaaaar... Fast vi hade hyrt ett disco rum som dom skulle
få pannkakor o dansa lite haha. Dom hade på the voice i discorummet :P
Haha rude boy o grejer, kändes liiiiiiiiite fel o se åtta åringar dansa till det haha.
Mötte elin också, cpgurl.. miss her.
Aja, sen när ja kom hem hade jag galet ont i huvudet, asså helt galet ont.
Sen frös ja sönder så gick in i duschen o satte mig ner o värmde mig haha sen fick
jag typ en black out i duschen. Fett äckligt.. Så låg i sängen hela kvällen o kolla
på filmer, sen somnade jag med datan på. Mådde skitdåligt alltså..

Aja idag har jag vart ute med vedat ett tag med bonita o tyson.
Sen nu sitter jag här hos pappa, ska t mamma sen o gå ut me tyson.




hahahah mamma ser fett happy ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se