11 piercingar..

heeejjj :)
Haha har gjort en till piercing idag:D
Har ju i läppen, och näsan, och tungan, och några i öronen,
så idag tog jag i naveln :D
Mötte upp linus efter skolan, sen hoppade mikaela på i skogås, sen mötte vi borak
i stan och åkte vidare mot upplands väsby.. Okej de tar fett lång tid dit men de
va värt det eftersom jag fick piercingen gratis. Dom hade en utbildning på ett hotell,
skitsnäll kvinna som gjorde på mig, jag tog hennes piercing oskuld hehehe..
Jag var typ en test människa.. Dom hade övat på dockor o sånt innan typ så i was
her first.. stolt.. Nej men hon fick typ lite problem med att klämma på nånting på naveln
så hon fick göra om de typ 50 ggr haha gjorde fett ont så förlora känseln till slut,
men sen va de klart:D Haha dom ba ' här har vi en som har fått lida, men den blev rak! '
Och aa de blev den ju :) Har ett plåster på nu så kan inte direkt visa själva
piercingen men men :P Kan visa plåstret. Hahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se