Mina byxoor.. HAha :(

FÖRLÅT IGEN för dålig uppdatering, suger fan .. JAJA.
Igår så gick jag till pappa, sen mötte jag borak efter hans match, vi skulle take
a walk sådär.. Så vi gjorde det. Sen så skulle han sova hos mig :) Så vi gick till centrum
med bonita och träffade upp mamma och angelo, OCH MINA LJUSA JEANS SPRACK!
Vid hela rumpan och allting, FUUUUUUUUUUUCCCCCCCCK! Måste ha ett par nya :(
Favorit byxorna ju :/ ..
Sen kom min storebror till centrum med sin nya bil hahahaha, med fredrik och leo i.
Så Daniel körde, leo satt där framme brevid honom med bonita i knät, mamma angelo
och fredrik satt där bak och jag fick sitta över allihopa, och borak fick ligga i bagage
luckan HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA STACKARN! På en cab typ HAHAHAHA.
Hahaha har bilder, men vet inte om jag får lägga upp hahahaha så jävla roligt.. Sen
iallafall gick vi till oden och åt han och jag, sen gick vi till angelo, och så bestämde vi oss
för att sova där. Men det kom massa folk och borak sov inte under hela natten -.- Han kom
och störde mig istället... Skoja hahah fett söt nej men a. Vaknade ungefär en gång i timmen.
Sen kom min storebror och hämtade angelo o jimmy så åkte dom till småland? .. Dom skulle
göra nånting.. Helt störda.. Sen jaja. Vaknade 12 och borak hade dragit på sin match kl 9 haha..
Idag har jag bara chillat hos pappa :) !


Haha min sötis.. Brännmärken på fåtöljerna, ser helt kefft ut men yeye.

Haha osminkad o trött in tha bed.




Bilder från idag då, tyvärr kommer jag nog inte blogga mer idag eftersom jag
ska till pappa igen. Kommer nog bli dålig bloggning hela veckan.. Fast ungefär
två inlägg om dagen ska jag försöka fixa, två tre stycken :) Bara det att
pappa känns lite viktigare liksom hehe ;) !

Ha en sköööööööööön söndagskväll, cya later haterrrrrrrrrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se