TATOOOOOOO

ÅÅÅÅÅÅÅÅH har fett tråkigt..
Jag gick upp till pappa, hjälpte till saga med hennes läxa, sen käkade jag och mina syskon.
Sen hahahahahahhaa hade bonita trampat i sitt eget bajs så hon fick inte komma
in HAHAHAHA så jag, min lillebror , min lillasyster och rebecca hämtade ut massa vatten
och papper och sköjde av henne o allt.. Cp hund.. Sen gick vi till angelo och
pratade lite om min och rebeccas framtida tatuering :) Tror det kommer bli
fäätttttt niiiiiiiice!
jaja, har tråkigt nu, är ensam .. Lonley.. Min gayboyfriend kom inte ens..
För han har prov imorgon, .. JAJA.
IM SO LONLEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYY,,,
VIll bara ligga brevid min älskling och kolla på film, sen slåss lite med han,
sen tjafsa lite, sen bli sams, sen gosas, sen sova. BLÖBLÖ .

Och min bästaste väääääään åker till skåne imorgon också :(:(:(:(..
Kommer sakna dig meeeeeeeeest,.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se