Sjukhus hahaha. Helt skadad.

Shooooooooo.. .
Fyfan haha.. Jag o borak åkte till fagersjö till hans kompisar.
Trevligt som fan, grillade o sådär. Sen hände en grej, så fick åka till
handen akuten hahahahaha kan inte röra lillfingret eller knät så dom
tvättade alla mina sår och fixa sådär med plåster på mig, borak följde med :)
Sen skjutsade farmor oss från handen till pappa som va fett orolig sen ah,
nu är vi hemma, borak skitgullig åkte o köpte mat till oss precis nu.
Seriöst ser helt retarded ut hahaha plåster över hela mina båda händer och bandage
på knät.. Sexy girl..
Nej men ah, har ingen bild att bjussa på heller tyvärr..
Har bara en sak o säga, jag är fett klumpig. Asså otroligt.. Alltid händer det nåt hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se