Leggings, converse =) !!!

HEEEEEEEEEEEEJ! :D I know ja e sämst på att uppdatera..
Sitter brevid min snorreborre just nu.
Igår morse, gick vi med boraks systrar till dagis, sen åkte han till skolan och jag hem.
På kvällen mötte jag min ääääääääälskling rebecca :):):):):) Vi gick ut på ängarna med bonita
och pratade om aaaaaaaaaaallllt! Sen mötte vi elin, vi pratade om festen i jordbro.
CP människor. Sen gick jag och rebecca vidare till ribby , borak spelade match,
Dom vann.. Som vanligt typ. Han gjorde mål.. Jag va den enda som ba '
DE E BRA BORAK!! ' Fast han verkade skämmas hehehehe.
Sen gick jag heeeeeeem.. Och idag mötte jag borak the man i handen, fick 300 av farmor,
skit snällt.. Alla mina tights hade gått sönder. Så vi gick runt, jag köpte två par tights,
Sen gick vi till mammas jobb och va där hahahahhahaha en sjöng för borak hahahahah
fett kul. Han hade typ flera människor i hans huvud nåt sånt.. Hon jobbar med utvecklingsstörda
eller vad man ska kalla det. Sen åkte jag och mamma hem tillsammans, så gick vi upp till patric.


Jag hade FETT tur! Han hade köpt ett par converse till elin igår för 800 kr i strl 37
hahahahah dom var för små så jag passade i dom så fick vi dom för 200 :D
Tur i oturen liksom hehehe.
Nu är iallafall borak här, han sover över inatt.
Hörs maybe later eller imorgon, pysssssssssss!

200 på bikbok :)

80 :- från lindex :)

Så tyyyyyyynga :D

Imorse helt nyvaken, HAHA. Kolla ögonen, helt död.


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

gillar zebraleggingsen!

2010-05-25 @ 22:26:43
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se